onsdag 14 december 2011

Julstämning

Att komma hem från 27 graders värme och fina stränder till kyla och regn var kanske inte det roligaste. Och jag har svårt att tro att det faktiskt är jul nästa vecka. Jag har inte hittat nån julstämning trots att jag hört julsänger på radio, det är mörkt och kallt och jag ser ljusstakar i allas fönster. Så vad gör jag.....tänkte att på sjävaste luciadagen måste man ju ha lussekatter. Så jag satt igång med lite julbak och gjorde mina berömda lussekattsnäckor med mandelmassa fyllning och fixade lite glögg som dem kan sköljas ner med på kvällen. Hemskans gott, men nån julstämning har tyvärr fortfarande inte infunnit sig.


2 kommentarer:

  1. Åååååååå vill ha en snäcka...eller...två ;) mjammjammjam

    SvaraRadera
  2. Om du har rur så finns de kanske ett par kvar när vi ses nästa gång :)

    SvaraRadera