måndag 29 oktober 2012

Jobb på en websida

Jag tror inte att jag berättat att under tiden jag reste runt på egen hand fick jag jobb på en websida som handlar om dykning. Tänka sig att jag skriver artiklar på engelska, det skulle min engelsk lärare sett som tyckte jag var värdelös på både engelska och svenska.

Så jag har skrivit några olika artiklar om dykning från min synvinkel och sen har jag även hjälpt dem med att skriva ren fakta om dykning på tex Seychellerna, Madagaskar och Sydafrika.

Här är länkar till mina artiklar om ni är intresserade.






Jag har även skrivit om världens bästa koralldykning, bästa ställena att dyka med barn och i dagarna ska de publicera mitt möte med blåhajarna i Sydafrika. 

Så gå gärna in och kolla in www.divescover.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar