fredag 13 januari 2012

Packad och glad

Ja, så har då redan en hel månad gått sen jag kom hem till Sverige. Det har gått ruskigt fort. Men nu är det dags att dra till sydligare och framförallt varmare breddgrader. Det har varit kul att varit hemma och träffat familj och vänner men nu känns det dags för nya äventyr. Är så himla glad att jag hann träffa så många av er här hemma :-)och jag är så himla glad för den tid jag fick ihop med Gizmo.

Jag tackar för alla goda middagar och små presenter som jag fått. Jag tackar mamma och pappa att jag fick bo hemma.

Men nu är väskorna färdigpackade och det ser ut som att de ska explodera vilken sekund som helst. Imorgon klockan sju på morgonen kör min föräldrar mig till Sturp där jag tar flyget upp till Arlanda där jag sen ska möta hela gruppen innan vi flyger klockan åtta på kvällen. Så söndag lunch landar vi förhoppningsvis i Nairobi där chaufförerna hälsar oss välkomna.

På återseende

1 kommentar:

  1. Gud vad tiden går fort!!! Ha det nu så bra :) ses om ett par månader <3

    SvaraRadera