tisdag 12 juni 2012

11 juni – In ställd båttur

Vaknar av att nån knackar på min dörr. Står en kille utanför och jag får lite panik att jag försovit mig och missat min färd till färjeläget. Men klockan är bara sex på morgonen och det är ett telefonsamtal till mig, de ska ringa upp igen. Jag får vänta 45 minuter innan de ringer igen. Det är organisatören jag bokat min tripp och de har den tråkiga nyheten att berätta att jag inte kommer ut till ön för det är för dåligt väder ute på ön. Ja, vad gör man.....åker tillbaka till KK slokörat. Tar en runda på stan, men tröttnat så jag går in på ett av de stora shoppingmallen och kollar in vad de visar för filmer på bion. Köper en biljett för 15 kr och tittar på MIB 3. För att vara en trea tyckte jag den var ganska bra. Men varför måste asiaterna överdriva när det gäller AC. Jag satt och skakade av köld inne på biografen. Skönt att komma ut och värma sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar