tisdag 12 juni 2012

12 juni – mera bio

Japp, det regnar idag med :(. Inte så lite heller. Hjälper inte med paraply för det känns som det kommer regn från alla håll. Satt inne på hotellet och surfade lite och försöker planera min resa lite mer framöver. Solen tittade fram och jag tog snabbt min väska med vatten och kamera och promenerade upp i parken som ligger nära hotellet där det finns en utsiktsplats där man kan se stan ganska fint. Puh, inser hur dålig kondition jag har. Har nog aldrig varit så här dålig. Hur ska jag klara att vandra upp för ett 4000 m högt berg?! Pinsamt. Hann precis kommaner från utsiktsplatsen då himlen öppnade sig igen. Hade ingen lust att gå ute i regnet, inte sugen att gå till hotellet och inte lust att gå i shoppingmalls. Så jag gick tillbaka till biografen och bokade en biljett till Prometheus i 3D. Hann med lite lunch och kaffe innan filmen började. Coolt med 3D, fast kanske inte den perfekta filmen att se i 3D. Kul att se ännu en svensk i en stora amerikansk film. Idag var jag iallfall utrustad med en kofta så jag slapp skaka av köld, idag frös jag bara. Jag hoppas det blir lite bättre väder snart. Annars är ju risken att dykning framöver blir lidande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar