torsdag 7 juni 2012

6 juni – hej då Mauritius och hej Borneo

Mitt flyg går inte förrän på kvällen. Men har inte lust till att göra nått, fortfarande ledsen över Gizmo. Planet gick som det skulle. 7 timmars flyg till Kuala Lumpur. Trevligt med lite filmer. Har ju lite dålig koll på alla nya filmer från det senaste året. Men de visade Sherlock Holmes med Svenskan i. Så den valde jag direkt. Blev dock besviken, den var inte alls lika bra som ettan...som alltid. Sen började jag se Mission Impossible 4 som jag inte visste hade kommit ut. Även här med en svensk skådespelare från svenska Stieg Larsson filmerna. Michael Nyqvist. Gillade den här filmen bättre. Synd bara att de stängde av filmen när det var typ 10 minuter kvar. Men ska man landa så ska man. Försökte sova men jag kan aldrig det längre, trodde att filmerna skulle få mig att slumra till men ack nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar