söndag 27 januari 2013

Inga bra dagar


När jag fixat frukosten med mitt matlag halv sex på morgonen var jag själv inte sugen på att äta!? Gick istället och la mig igen. Hade bestämt att gå in till stan vid tio med Anders för att handla. Kände att jag mådde illa och hade redan varit på toa med lös mage. Men det är bara att bita ihop. Sämsta shoppingstad jag varit i. Hittade bröd, ost och grönsaker. Ingen skinka eller salami och ingen is. Försökte förklara is för dem på hotellet samtidigt som jag försökte stå på benen och inte spy. Efter mycket missförstånd och diskussioner fick jag låna deras kylskåp och kunde gå tillbaka till rummet då helvete bröt ut. Frös så jag skakade och det var fontäner från båda hållen. Så jag blev säng och toaliggandes hela eftermiddagen och natten. Edvin och Andreas var snällaoch fixade frukosten. Mådde bättre på morgonen men inte toppen, men hoppade snällt in i bussen och vi åkte in i Uganda och var på väg till Lake bunyoni. På vägen dit började även resenärer bli dåliga. Den ena efter den andre. När vi kom fram var det inte många som var med på middagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar