tisdag 22 januari 2013

Mellan två resor


Hade ett par dagar innan gorillaresan började som jag ska köra med mekanikern och busschaffis Edvin som redan var i Nairobi och reseledare och chaffis Andreas som kommer kvällen innan vi kör våra två gamla militärbussar Tisse och Bill till Kigali, Rwanda där vi ska hämta gruppen. Dessa två dagar fick jag först gå på krismöte pga av det som hände i masai mara med chaufförerna, sen fick jag en guidad tur av Edvin på mina nya bussar och blivande hem. Hmmm, mycket mindre och inte alls mycket plats för min mat, men det ska nog gå bra. Fick åka och storhandla. Det var mycket rosabussar personal. Fick träffa Jonte och Angelica som jag rest med förr, Stefan och Anders och är också gamla bekantskaper. Vi hade en trevlig personal middag. Sista kvällen kom då även Andreas som verkar rolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar