fredag 27 april 2012

Dag 96 – Storstädning

Vaknade som vanligt tidigt och satt och åt frukost med Nicole och Sabine. När alla fått i sig frukost var det bara att gå ut till bussarna och börja med ett stort arbete, att städa bussarna. Martin tog insidan, Nicke utsidan och jag allt som hade med köket att göra. Anton och Danne städade den andra bussen. Vilket j-kla jobb. Synd att jag inte tog kort på våra högar av skit.Lunch på McDonalds och sen lite shopping. Ikväll var det vi som skulle stå för middagen. Så när jag städat klart fick jag genast hoppa in i köket och börja laga mat till 11 per. Även några vänner skulle komma och hälsa på. Fick lite hjälp av Anton som gjorde rödvinsås. Jag fixade potatisgratäng och fyllda fläskfileer. Till efterrätt en kladdkaka som Martin blandade ihop. Det blev väldigt gott. Men även denna kväll var vi ganska slut men höll oss i allafall till elva. Michael tog ut oss i trädgården med hans gigantiska stjärnkikare och visade oss juvelboxen inne i södra koret. Även ett planeter. Fantastisk stjärnhimmel. Mitt lilla kryp in:

1 kommentar:

  1. Jag håller allt ögonen på dig.
    Ser att gratängerna kom fram tillslut.
    Bättre sent än aldrig.
    K.

    SvaraRadera