fredag 27 april 2012

Dag 98 – Kapstaden

Blev inte mycket gjort idag. Regnet forsade ner. Passade på att sitta på vårt favoritkafe där det är gratis internet och börja planera för min vidare resa. Jag har bestämt mig för att vara lite turist ett tag framöver. Det var tal om att jag skulle få jobba på gorillaresan i sommar men chaffisen ville laga mat själv så det blev inget. Så nu har jag fixat en biljett till Madagaskar och åker dit nu på söndag. Ska vara där ca en månad och bara resa runt. Sen resa vidare Borneo med ett litet stopp på Mauritius. På kvällen åkte vi till Waterfront och åt på en fin köttrestaurang ihop med Jo och hennes son Damien. Äntligen fick vi äta bearnaisesås, som vi längtat. Efter alldeles för mycket mat blev vi trötta och åkte direkt hem till sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar