lördag 19 april 2014

DYKNING I UNDERVATTENSTAD OCH GROTTOR


Idag var jag den enda kunden men de tog ut mig ändå, han som körde båten sist skulle nu vara min dykguide. Jag tror mitt klagomål gjort nytta. Han kan inte heller mycket engelska men han försöker och ritar så jag förstår. Han visade mig verkligen runt på dyken och det var så skönt att bara vara två personer på hela dyksajten. Här var vattnet om möjligt ännu klarare. Jag såg staden eller vad det nu är för nått, ingen vet riktigt vad det är och varför det ligger just där. Ett bra dyk och nästa var faktiskt ännu bättre. Vi simmade genom små grottor och klippor och han visade mig nakensnäckor och fina fiskar. Jag var jättenöjd när jag kom tillbaka till land. Då bjöds det på kaffe och jag fick presenter och träffa mannen som hittat monumenten/staden i vattnet. Han gav mig vykort som han tagit. Jag är glad att min sista dag blev bra men jag är glad att komma härifrån, hotellägaren är minst sagt konstig och man känner sig inte helt hemma på hotellet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar