tisdag 29 mars 2011

ADRESSER

Som ni redan  vet så kommer jag inte att tillgång till internet så där himla mycket, iaf inte i början. Ni är några stycken som bett mig om min nya adress och den kommer här:

Brev skickas till:
Att: Susanne Stigsson
c/o Global Vision International Seychelles
P.O Box 1240
Victoria, Mahé
SEYCHELLES

Pakett skickas till
Att. Susanne Stigsson
GVI Seychelles
Cap Ternay Research Centre
Cap Ternay, Mahé
SEYCHELLES

Så, nu förväntar jag mig massor med brev och pakett ;-)

1 kommentar:

  1. Hej Matte!!
    Jag vill hälsa och säga att jag har det bra. Ligger och småsnarkar på min filt på golvet bakom husses kontorsstol på hans jobb.
    Tror det är lunch snart och då skall vi nog ut o gå och se om det är några nya ekorrar i Fyllerydsskogen. De är roliga!!

    Ha en bra resa, saknar dig lite, fast husse är snäll och kelar mig bra också.

    SvaraRadera