söndag 6 mars 2011

GIZMO

Det här Gizmo

Att skaffa Gizmo var kanske inte det mest logiska beslut jag tagit, men det är ett beslut jag aldrig ångrat. Visst blir man lite låst av att ha en hund men hon har gett mig så mycket glädje. 
Vad jag kommer att sakna min älskade gosiga Gizmo.

 
Efter varje promenad så avslutar hon den med att rulla runt i gräset och hon ser så där lycklig ut som bara hon kan.


Efter att ha jagat boll ett tag brukar henns lövbiff till tunga hänga ut och alltid står ett öra rakt upp och det andra hängandes.


Hon älskar att tugga sönder sina leksaker. Finns fortfarande inte en leksak som hållt över en timme utan massiva skador. Sen älskar hon att bara stå och skälla på sina nya leksaker innan hon tar sönder dem.


 Hon älskar snö. Att springa i snön, anfalla snöbollar, rulla i snö och gärna attackera och äta snö.


Hon kan se extremt ledsen och bekymrad ut och hon är så himla söt när hon får sina rynkor i pannan.Japp hon vet hur hon ska göra för att få matte ditt hon vill.

   
Det här är min älskade lilla Gizmo som jag kommer sakna otroligt mycket.Men jag vet att hon kommer ha det jättebra här hemma i Sverige. Jag hoppas dock att hon kommer sakna mig lika mycket som jag kommer sakna henne. Vi har ca tre veckor till ihop och jag ska njuta av varenda stund. Vi ska gosa och gå på långpromenader så mycket vi bara kan :).

1 kommentar: