onsdag 2 mars 2011

Mitt allra första blogginlägg =)

Mitt allra första blogginlägg, vad spännande! Har bestämt mig för att skippa resdagboken och prova min egna reseblogg istället. Har blivit irriterad på resdagboken på mina sista resor. Strular ofta, så nu hoppas jag att detta ska fungera bättre och att det även är enklare för er läsare att använda. Så  mitt första inlägg är väll mest för min egen skull för att lära mig hur den funkar. 

Har precis kommit hem från en häftig resa i Indien-Nepal. Höjdpunkterna var att få se tiger, bada med elefanter och gå i Himalaya.



Nu ska jag vara hemma ca en månad innan min långa resa börjar. Ska flytta ut ur lägenheten, sluta min anställning på Perstorp AB, försöka hinna träffa så mycket vänner jag bara kan och gosa med Gizmo så mycket det bara går och umgås med familjen. Sen är det ju en massa praktiska saker som ordnas.

Tänkte använda bloggen och beskriva mitt nya liv om mina nya äventyr. Äventyret som kommer börja på Seychellerna och jag har fortfarande ingen aning om vart mitt äventyr kommer sluta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar