måndag 14 mars 2011

Sista veckan på jobbet

Tiden verkligen rusar iväg. Är nu inne på sista veckan på jobbet. Bjöd på lite fika idag, så igår var det fullt upp med bakande samtidigt som jag packade lådor.Jag tycker jag har packat och slängt saker i en vecka nu men det tar aldrig slut. Förstår inte hur man kan ha så himla mycket saker i en tvåa. Mina stackars föräldrar kommer ha vinden full av lådor. 

Den här veckan kommer handla om att ta farväl av mina kära kollegor på mina jobb. Ska ut och bowla och äta middag på onsdagkväll med Perstorpgänget och på fredag blir det avsked på riktigt när det är min sista dag.

Idag var jag och hälsade på gymmet och jag blev alldeles varm i kroppen när Tannia kommer och kramar om mig och sen när jag går ner i salen för att kika på boxpasset så rusar Sylvana, Frida, Tina och söta Sanphoung och kramar om mig mitt i passet. Jag kommer verkligen sakna den goa stämningen på gymmet och alla goa tjejer som jag lärt känna där. Å jag ser framemot middag på söndag med gänget efter en heldags städning av lägenheten. 

Nähe, får väll gå och packa vidare
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar