söndag 27 mars 2011

Dagen jag fruktar

Jaha, så snart hela helgen gått. I fredagskväll åkte jag in till Helsingborg och träffade Joje där :). Trots att vi inte träffas särskillt ofta så känns det alltid precis som vanligt när vi väl träffas. Munnarna glappade och efter några glas vin blev vi både snygga och smarta, precis som det brukar vara.
Att gå ut och äta i Helsingborg när det har varit löning och inte boka bord visade sig vara en dålig kombination. Men tillslut fick vi plats nere i hamnen. Käkade en god middag på Roys och servitören med dem fula labbglasögon gav en excellent service. Sen traskade vi vidare och drack mer vin och dansade våra lurviga. Hade en skitkul kväll! Tack Joje....men den där skumpan hade vi kunnat skippa.

Igår var det en riktigt familjedag. Det blev en liten promenad och en massa god mat.

Och idag har dagen kommit som jag fruktat för. Gizmo ska hem till Daniel. Ska försöka gosa så mycket jag bara kan med henne idag. Men jag har ont i magen och känner mig helt gråtfärdig inför kvällen när hon ska åka med pappa till Växjö. Det kan ju vara så att jag aldrig får se henne mer :(.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar