tisdag 29 mars 2011

Dagen D

Känns som jag har fått vänta länge på denna dag, men nu är den här......

Idag ska jag packa klart min väska vilket inte är det lättaste. Hur ska man klara av att packa en väska på endast 20 kg som ska innehålla allt du äger och har för en lång tid framöver + en del dykutrustning. Det har gått så där bra. Men idag måste jag få ordning på kaoset för ikväll börjar äventyret lite smått. Ikväll åker jag till Köpenhamn för att få sova några timmar innan det är dags att gå upp tidigt imorgonbitti och börja min 21 timmars flygning.

I söndags var det dags att säga hejdå både till Gizmo och min pappa. Det jobbigaste avskedet jag haft. Det jobbigaste med att säga hejdå till alla är just att jag inte vet när jag får se dem igen. Jag vet att Gizmo kommer ha det toppen men jag saknar ju inte henne mindre för det.

Igår hade jag mitt sista avsked och det var dags för kära Sussie. Jag fattar inte hur 6 timmar bara kan försvinna så snabbt. Tack Sussie för en otroligt skön massage, den goda maten och efterrätt. Ni bor verkligen jättemysigt!!!

Nähe, dags att ta tag i dem sista nödvändigheterna och min packning.

1 kommentar:

  1. En stor kram till dig och LYCKA TILL!
    /Inga-Lill

    SvaraRadera