söndag 26 februari 2012

Dag 37- Tillbaka till civilisationen

Kördag till Swakopmund. Jag tror alla ser framemot att komma till en riktig stad och få bo på hotell ett tag. Detta skulle tydligen firas rejält med ännu en buss fest. Bullbussen bjöd in Billbussen att komma över på ballongparty. De fyllde hela bussen med ballonger och började dricka ganska tidigt på förmiddagen. Lite för tidigt tyckte dem på Billbussen (min buss) så vi stannade kvar. Sen såg våra chaffuförer till att vi inte hade pissepaus på samma ställe så vi kunde gå över till andra bussen, haha. Fast efter lunch var det många som gick in där och då var festen rejält igång. När vi kom till Swakopmund åkte vi direkt till äventyrscentret för att få info om allt kul man kan göra här. Måste varit bra affärer för dem men en massa fulla människor som plötsligt blir modiga och bokar upp sig på saker de kanske inte annars skulle gjort. Sen åkte vi till hotellet och fick våra rum. Jag har fått ett eget jättestort fint rum. Swakopmund är en liten trevlig tysk stad som jag verkligen gillar. Jag, Karin och Maja gick till Brauhaus och drack öl och åt jättegod tysk mat. Sen var jag så trött så jag gick och la mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar