måndag 14 maj 2012

13 maj – Suarez Diego

Fick kanske ett par timmars sömn denna natt. Vaknade till dunka dunka musiken och trodde jag tappat öronpropparna. Men det visade sig att de satt långt in i öronen och det blev som en chock för dem när jag drog ut dem och musiken exploderade mina öron. Trodde trumhinnorna skulle spricka. Vi skumpade långsamt fram på dem dåliga vägarna. Mötte en del trevliga människor på vår buss. Dem är alla nyfikna på vem jag är och vissa kan några fraser på engelska. Dem tycker nog lite synd om mig att jag är ensam och de kommer och bjuder mig på kanelkakor och majskolvar :). Jättegulligt. Får hela tiden frågan om jag är gift och när jag säger nej undrar dom direkt varför. Ja, det är ju en bra fråga.....det undrar jag med ibland. Det är stekhet i bussen, samtidigt vill jag inte dricka för mycket eller äta för den delen för toalett kan ju bli lite svårt. Den här gången lyckades jag inte hålla en bra vätskenivå och fick tillslut en rejäl huvudvärk. Men den musik som spelades i bussen blev det väldigt jobbigt i slutet. Tillslut gjorde det så ont att jag blev illamående och höll på att kräkas. Så när vi rullade in i Diego blev jag överlycklig. Kom till ett mysigt hotel med ett fint rum och de hade en varm skön dusch som var välbehövlig. Drack en massa vatten och däckade i sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar