fredag 25 maj 2012

24 maj – Tana

Det tog inga 20 timmar utan bara 15 timmar så istället för att vara framme sen morgon kom vi innan solen gått upp. Fick sova en stund i bussen innan vi blev utslängda. Jag och Crystal bestämde att åka till hotellet jag bodde på första gången. Sen tog vi en långpromenad till mitt kaffe & bagelställe. Var jättehungriga och slängde i oss maten. Sen gick hon iväg på egen hand och jag gick till hotellet där jag vet att Michele bodde och försökte hitta henne. Så jag spenderade flera timmar med den. Mycket att prata om. Ville veta allt dem har gjort och tvärtom. Fick besked av Daniel att de inte hittat några tumörer, puh. Men njurarna verkar bli sämre, så det är ju fortfarande inga goda nyheter. På kvällen käkade jag middag med Michele och Daniel och gick sen hem till mitt. Där Crystal redan låg i sängen och halvsov. Har knappt sovit inatt så jag var med trött, men det blev inget sovande på flera timmar. Vi började prata om allt och inget hur länge som helst. Kändes nästan som när man var liten och sov över och pratade hela natten, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar