fredag 25 maj 2012

22 maj – Helle ville

Vaknade upp och det regnade fortfarande men inte så mycket. Tog en promenad på stranden innan jag åkte till hamnstaden helle-ville. Ganska mysig stad men hade lite problem att njuta. Innan jag tog min promenad använde jag internet och fick lite dåliga besked om Gizmo. Hon är pigg och glad men har en väldigt uppsvälld mage, vilket tydligen kan tyda på tumörer :(. Inget rolig besked att få och blev ganska ledsen. Så det blev inte mycket gjort, fanns inte så mycket att göra för att vara ärlig. På kvällen fick jag dock lite roligaq nyheter. Jag har kollat lite olika jobbannonser och skrev bara för skoj skull på en. De sökte en som kunde skriva artiklar om dyk. Fick svar av dem att med min bakgrund vore jag perfekt, de var väldigt intresserade. Så nu ska jag skriva ett par artiklar på prov för att se om jag duger. Det är för en dyk websida. Inget jag skulle bli rik på men det kan ju vara en kul erfarenhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar